24 April 2011

Cerita dari Sang Suami...


Minggu nie kita mulakan dengan sebuah kisah benar luahan hati dari seorang suami.  Kisah ni adalah sebagai pengajaran kita semua kat luar sana dan sebagai pembakar semangat untuk kita kaum isteri untuk sentiasa tampil cantik di mata suami.

Kisah ini berlaku pada my Top Leader in my business currently, Kak Ana. Beliau mmg mengalami masalah berat badan berlebihan sehingga pernah mencecah 98Kg. Jom kita tgk gambar2 beliau semasa beliau "besar".

Sukanya dia...kekeke

Gebu..cam nak cubit pipi dia..

Mst kita terfikir mcm mana beliau blh tersedar nak kuruskan badan kan? Kisahnya berlaku pada satu malam ketika pasangan ini bersembang sebelum masuk tido (Ini diceritakan sendiri oleh Kak Ana).  Beliau bertanya kepada si suami, apakah yang dia rasa belum berpuas hati dengan dirinya. 
Si suami yang baik hati ni mmg cakap 
"Takder apa, semuanya abg berpuas hati".
 Tapi si isteri ni rasa tak percaya, dia bertanya lagi sampai berkali-kali dan siap cakap..
"abg jgn risau, syg tak kecik ati". 
Si suami masih mengatakan benda yang sama. Sampaila pada satu tahap, Kak Ana ni berkata 
"Abg cakapla, apa yang abg tak puas hati, Syg akan cuba ubah untuk abg". 

Setelah didesak berkali-kali, akhirnya si suami ni berkata 
"Ikutkan abg semua dah puas hati, tapi kalau syg dapat kuruskan sikit badan tu, makinnnnn abg berpuas hati". 


Selepas perbualan tamat disitu, Kak Ana ni cakap siap tak blh tidor sampai ke pagi.. kenapa? Sebab dia terkesan dengan cakap2 suaminya tu. Bermula detik itu, Kak Ana bertekad untuk kuruskan badan dan kembalikan kecantikan pada dirinya demi suami dan rumahtangganya.  Jom kita tgk gambar terbaru Kak Ana.

Pasti Suami gigit jari..gerammm...hehe

Macam pasangan baru kawin jer..

Inilah pengorbanan seorang isterikan. Semuanya demi kebahagian suami-isteri. Haaaa, nampak tak semua betapa suami kita ni sebenarnya walau di mulut asyik dok cakap tak per, tak kisah, dah puas hati, tapi sebenarnya diorang mmg nakkan isteri dia seperti di awal2 dia kawin dengan kita.  So kitalah kene amik langkah yang sepatutnya untuk menambat hati suami.

Dan inilah luahan hati suami di laman Facebooknya.

Suami yg amat berpuas hati..

Jadi jom kita kongsi pulak apakah rahsia Kak Ana untuk kuruskan badan ni. Rahsianya hanya dua item kat bawah:-

Nurich Lactolite (sebulan 1 kotak jer)
+

Premium Beautiful Corset

So apa anda tunggu lagi, takkan nak tunggu suami-suami kita ni dok komplen or intai perempuan lain baru kita nak amik tindakan. Jom kita sahut cabaran, buktikan pada suami memasing bahawa walau kita dah ada anak 2,3, 4 or 5 tapi kita masih dapat kekalkan bentuk badan menawan.


Nak tahu macaman nak mula 

Call saya 013-981 6675
atau 
Email norahamsan@yahoo.com











Note: We an authorized dealer of Premium Beautiful. We provide professional service and consultation to make sure you all get the best. Free demo and consultation provided.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...